باتري يو پي اس narada

خريد باتري يو پي اس

باتري يو پي اس narada

۷۹ بازديد

فعاليت شركت

باتري نارادا در اوايل سال ۱۹۹۴ ميلادي در هانگژوي چين تاسيس شده است و بعد از گذر ۵ سال از فعاليت خود در عرصه توليد باطري يوپي اس و باتري صنعتي موفق به در اختيار گرفتن بخش چشمگيري از بازار گرديد .

توليدات

توليدات اين كمپاني حاوي توليد باتري يو پي اس با طول عمر مختلف و توليد باتري هاي مورد احتياج در صنعت و نيز توليد باطري با كيفيت زياد براي عرصه هاي متفاوت مي باشد.

نمايندگان

شركت باتري ناردا يكي از عظيم ترين توليدكنندگان باطري در آسيا مي باشد و در بيش از ۸۰ كشور، از جمله كشورهاي جنوبي شرق قاره آسيا، اروپا، هندو عمده كشورهاي خاورميانه توليدات خود را عرضه مي كند.

طراحي

باتري هاي نارادا بر پايه آخرين دانش فني توليد شده و مطابق با استاندارد هاي بين المللي طرح ريزي و ساخته شده اند.

توليد

توليدات عمده شركت باتري نارادا حاوي باتري‌هاي سرب اسيدي از نوع VRLA ها، سل‌ ، باتري‌ ليتيوم يوني و اجزاء و سامانه هاي فرعي مرتبط با آنها مي‌باشند.

كاربرد

اين توليدات به طور وسيع در صنعت مخابرات، برق، خطوط راه ‌آهن و ديگر صنايع زيربنايي مورد استفاده قرار مي گيرند و نيز به سبب ذخيره ثمربخش و پرقدرت انرژيهاي تجديد‌پذير دستاوردي از انرژي فتوولتائيك و نيروگاه‌هاي بادي مورد توجه قشر وسيعي از مردم مي باشند.

مشتري مداري

شركت باطري نارادا تمركز بسياري بر پژوهش و توسعه تكنولوژيكي جهت پرورش رشد خود و ارائه راهكارهاي مبتكرانه براي مشتريانش دارد.

خدمات پس از فروش

شركت باتري نارادا جهت فراهم سازي نيازهاي مشتريان خود، شبكه‌ وسيع جهاني فروش و خدمات پس از فروش ايجاد كرده است و فعاليت‌هاي وسيعي دركشورهاي آرژانتين ، مالزي ، فيليپين ، سنگاپور و ايالات متحده امريكا با پشتيباني توانمند ايجاد كرده و بدينوسيله امكان تحويل فوري و باكيفيت توليدات خود را در بيش از ۱۵۰ كشور جهان مهيا نموده است.

آمپر هاي موجود

  باتري هاي نارادا سري GP  در ولتاژ و آمپرهاي مختلفي بشرح ذيل به مصرف كنندگان عرضه مي گردند:

باتري۲  ولت : از ۲۰۰ آمپر تا ۳۰۰۰ آمپر
باتري ۶ و ۱۲ ولت : از ۱٫۳ آمپر تا ۲۵۰ آمپر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.